معرفی سایت e-devlet + خدمات

سایت ای دولت e-Devlet با بیش از چهارهزار خدمات مختلف باعث میشود تمامی کارهای اداری که نیازی به حضور شما نیست را بصورت آنلاین انجام دهید . در اینجا برخی از مهمترین کارهایی که شما جهت انجام آن به سایت ( ای دولت ) نیاز دارید را توضیح داده ایم .

1- نمایش آدرس ثبت شده شما در سیستم نفوس

اولین و شاید مهمترین کاری که می توان از طریق سایت ای دولت انجام داد و برای تمدید اقامت بسیار مهم است نمایش آدرس ثبت شده شما در سیستم نفوس است.

در این مورد شما با وارد کردن عبارت Yerleşim belgesi می توانید اطلاعات مربوط به برگه ثبت آدرس خودتان را به صورت PDF ببینید و چاپ کنید.

2- دریافت سوء پیشینه در ترکیه:

مورد بعدی گرفتن سوء پیشینه از سایت ای دولت می باشد. شما به جای اینکه به قوه قضاییه ترکیه مراجعه کنید و درخواست برگه سوء پیشنیه کنید می توانید به راحتی وارد سایت شده و عبارت adli sicil kaydi را جستجو کنید.

3- استعلام خط های موبایل در ترکیه :

شاید بعضی مواقع شک داشته باشید که چند خط موبایل به اسم شما صادر شده است. برای دانستن این موضوع به راحتی می توانید استعلام خطوط خریداری شده در ترکیه توسط کیملیک شما را در سایت ای دولت ببینید. برای اینکار فقط کافیه عبارت mobil hat sorgulama را در سایت ای دولت جستجو کنید تا تمامی سیمکارت های شما به همراه میزان بدهی شما نمایش داده شود.

4- استعلام خودروهای شما در ترکیه:

اگر خرید و فروش ماشین در ترکیه انجام داده باشید بهتر است سایت ای دولت را برای چک کردن خودروهایی که به نام شما خریداری شده است را چک کنید. با جستجو عبارت emniyet adima tescilli arac sorgulama می توانید ببینید که چه خودروهایی به نام شما ثبت شده است.

5- استعلام جریمه خودرو در ترکیه

برای چک کردن جرائم رانندگی و میزان جریمه ای که باید پرداخت کنید عبارت emniyet arac plakasina yazilan ceza sorgulama را جستجو کنید تا تمامی جریمه های رانندگی شما مشخص شود. توجه داشته باشید در صورتی که جریمه رانندگی داشتید سریعا نسبت به پرداخت اقدام کنید. در صورت دیرکرد، مبلغ جریمه دوبرابر خواهد شد.

 

6- استعلام پارکینگ بعد از حمل با جرثقیل در ترکیه :

در صورتی که خودرو شما توسط جرثقیل به پارکینگ منتقل شده باشد نیز می توانید با وارد کردن عبارت otopark cekilmis araclar hizmet ekrani درسایت ای دولت به راحتی از پارکینگ مورد نظر خود اطلاع پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up

Compare Listings

عنوان قیمت وضعیت نوع منطقه هدف اتاق های خواب حمام و سرویس بهداشتی