بهترین زمان برای خرید ملک در ترکیه چه زمانی است؟

بهترین زمان برای مهاجرت به ترکیه‌ چه زمانی است؟

‌ بهترین زمان برای خرید ملک در ترکیه و بهترین زمان برای مهاجرت به ترکیه‌ چه زمانیست؟ اینها سوالاتی هستند که مخاطبین وب سایت سحر حاتم نژاد از ما میپرسند. ما برحسب وظیفه سعی نموده ایم تا با پاسخ به این دو پرسش نقشی سازنده در تصمیمات شما عزیزان داشته باشیم.

به راستی بهترین زمان برای خرید ملک و اخذ اقامت ترکیه چه زمانیست ؟

مخاطبین گرامی وب سایت سحر حاتم نژاد، بعضی چیزها در هیچ کتاب و قانونی نوشته نشده‌اند و فقط به صورت تجربی مورد استفاده قرار میگیرند. تجربه است که آنها را بیان میکند. در تمام این سالهایی که در ترکیه، ازمیر و استانبول مشغول به فعالیت هستیم، تجربه به ما ثابت کرده است که نیمه دوم سال زمان مناسب تری برای سفر به ترکیه جهت خرید ملک و مهاجرت است.

پیشنهاد میکنیم مروری بر لیست املاک ترکیه و ازمیر به همراه قیمت آنها داشته باشید

چرا نیمه دوم سال بهترین زمان برای خرید ملک در ترکیه و مهاجرت به این کشور است؟

شش ماهه اول سال، فصل مناسبی برای سفرهای توریستی، تفریحی و در کل مسافرت است و ترکیه بستر مناسبی برای توریست ها و مسافران خارجی، با افزایش تعداد گردشگران و مسافران در ترکیه قیمت بسیاری از کالا از جمله اجناس، هتل ها، بلیط ها، تورهای مسافرتی و غیره به طرز چشمگیری افزایش میبابد. مهم تر از همه این موارد، این است که فصل خرید و ازدهام جمعیت روی قیمت ارز هم بی تاثیر نیست!

از طرفی در نیمه اول سال اکثر مردم با هدف خرید ملک و اخذ اقامت ترکیه، ازمیر و استانبول به این کشور مسافرت میکنند و این مسئله باعث افزایش حجم کار ادارات گردیده و فرآیندهای اداری خریداران ملک و اخذ اقامت در ترکیه را نیز دشوار تر میکند. دلیل دیگری هم وجود دارد و آن این است که شرکت های سازنده ملک در ترکیه در فصل های توریستی بسیار پرکارتر هستند و این مسئله روی زمان اختصاص داده به شما عزیزان بی تاثیر نخواهد بود.

وب سایت سحر حاتم نژاد در طول سال در خدمت شما خواهد بود

مشاورین وب سایت سحر حاتم نژاد در تمام طول سال، چه در نیمه اول و چه در نیمه دوم سال، هر زمان که شما عزیزان نیاز به مشاوره داشته باشید آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

پیشنهاد میکنیم مروری بر لیست املاک ترکیه و ازمیر به همراه قیمت آنها داشته باشید

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up

Compare Listings

عنوان قیمت وضعیت نوع منطقه هدف اتاق های خواب حمام و سرویس بهداشتی