شرایط عمومی خرید ملک در ازمیر

خرید ملک در ازمیر | اگر خریدار ملک در ازمیر هستید باید بدانید که هرکسی با هر قیمتی که بخواهد میتواند درشهرهای ترکیه از جمله ازمیر، استانبول، آنکارا و.. ملک خریداری نماید. با خرید ملک در ازمیر میتوانیم اقامت ترکیه را دریافت نمائیم. منظور از اقامت ترکیه یعنی اینکه خریدار ملک در ترکیه، اجازه زندگی و تحصیل خود و خانواده اش را از دولت ترکیه دریافت نموده است. بسیاری از خریداران ملک در ترکیه به اشتباه تصور میکنند که با خرید ملک در کشور ترکیه تابعیت این کشور را نیز دریافت نموده اند. خیر. اینگونه نیست. برای دریافت اقامت ترکیه، میتوانید ملکی با هر قیمتی خریداری کنید. دولت ترکیه نیز مجوز اقامت و تحصیل را برای شما و خانواده تان صادر میکند.

خرید ملک در ترکیه | خرید ملک در ازمیربررسی همه جانبه خرید ملک در ازمیر ترکیه

این در حالیست که شما برای دریافت حق شهروندی ترکیه میبایست ملکی به ارزش 250 هزار دلار آمریکا خریداری نمائید که حق شهروندی، تابعیت و پاسپورت ترکیه به شما اعطا گردد. میتوانید یک ملک به ارزش 250 هزار دلار خریداری کنید یا ملک هایی خریداری کنید که در مجموع به 250 هزار دلار آمریکا برسد. میتوانید یکباره یا طی چند سال برای خرید املاکی با این ارزش اقدام کنید. در نهایت با خرید املاکی به ارزش 250 هزار دلار آمریکا، علاوه بر اقامت ترکیه، حق شهروندی و تابعیت این کشور نیز به شما اعطا میگردد. پاسپورت کشور ترکیه یکی از معتبر ترین پاسپورت های دنیا میباشد که با استفاده از آن میتوان بدون ویزا به بسیاری از کشورهای اروپایی رفت و آمد نمود. زندگی در ازمیر، قیمت آپارتمان در ازمیر 2018، بهترین منطقه مسکونی ازمیر، خرید ملک تجاری در ازمیر، قیمت آپارتمان در ازمیر 2020، تریاندا ، منطقه چیلی ازمیر، زندگی در ازمیر، قیمت خانه در ازمیر به پول ایران، خرید خانه در ازمیر، قیمت خانه ارزان در ترکیه، قیمت خانه ارزان در ترابزون، خرید خانه در ببک استانبول، اقامت ترکیه با خرید خانه، خرید خانه در اسکی شهیر ترکیه، بهترین منطقه استانبول برای خرید خانه، خرید ویلا در چشمه ازمیر، خرید ملک ارزان در ازمیر، خرید اقساطی خانه در ازمیر، خرید آپارتمان دست دوم در ازمیر، ویلای ارزان در ترکیه، گوزل باغچه ازمیر، هوم او ترکیه، قیمت خانه در آنکارا، قیمت آپارتمان در ازمیر 2019، قیمت خرید خانه در وان ترکیه، خرید آپارتمان در بشیکتاش استانبول، مناطق ازمیر، منطقه منمن ازمیر، منطقه بایراکلی ازمیر، منطقه کارشیاکا در ازمیر، محله بوجا ازمیر، اقامت ازمیر، اقتصاد ازمیر ترکیه، منطقه آزاد ازمیر،  بهترین منطقه ازمیر برای خرید ، خرید اپارتمان قسطی در ترکیه، تجربه زندگی در ازمیر، بهترین محله ازمیر برای زندگی، کار در ازمیر ترکیه، معرفی شهر ازمیر، خرید رستوران در ازمیر، مهد کودک در ازمیر، دیسکو ازمیر ترکیه، خرید خانه در استانبول، اقامت در ازمیر، کار در ازمیر، ازمیر یا استانبول، برج ساعت ازمیر، هزینه سفر به ازمیر ترکیه، جاهای دیدنی ازمیر، رویدادهای آینده ازمیر، خرید ملک در ازمیر و اقامت، تریاندا ازمیر 

خرید ملک در ازمیر چه مزایایی دارد؟

وبسایت سحر حاتم نژاد به چند دلیل خرید ملک در ازمیر را به خریداران گرامی توصیه میکند. به زبان عامیانه میتوان گفت ازمیر گل سر سبد شهرهای ترکیه است. مردم ترکیه نیز به این موضوع و ارزش بالای شهر ازمیر واقف هستند. ازمیر دارای آب و هوای بسیار معتدل تری نسبت به سایر شهر های ترکیه بوده و در اصطلاح چهار فصل میباشد. این در حالیست که شهر هایی مثل آنتالیا و آلانیا دو فصل هستند. شهر ازمیر همچنین از نظر امنیت زبان زد خاص و عام بوده و از امنیت بسیار بالایی نسبت به شهر هایی مثل استانبول برخوردار است.

هزینه های زندگی نیز نسبت به سایر شهر های ترکیه به مراتب مناسبتر است. کارشناسان وبسایت سحر حاتم نژاد، هزینه های زندگی را در شهرهای استانبول و ازمیر مورد بررسی قرار دادند. نتایج این بررسی نشان داد که هزینه های زندگی در ازمیر به میزان 15 تا 20 درصد نسبت به استانبول پایین تر است. ازمیر همچنین از نظر مناطق گردشگری و توریستی باز هم نسبت به سایر شهر های ترکیه حرف های بیشتری برای گفتن دارد. ازمیر در جغرافیای ترکیه به گونه ای قرار گرفته است که دارای آب و هوای خوب و مناطق گردشگری فوق العاده ای است.

ازمیر روی نقشه
موقعیت ازمیر ترکیه بر روی نقشه

در نزدیکی ازمیر مناطق گردشگری کوشی آداسی، چشمه آلاچاتی و مارماریس وجود دارد که از نظر گردشگری مکان های ویژه ای محسوب میشوند. ازمیر شهری است که مردم ترکیه دوران بازنشستگی خود را در آن سپری میکنند. در نزدیکیه شهر ازمیر یک منطقه بسیار لاکچری با نام اوزدره قرار دارد که مقصد نهایی اتباع سوئیس، آلمان، انگلیس و … است که دارای آب و هوای بسیار مطلوبی میباشد و موجب شده اتباع خارجی کشور های اروپایی در این منطقه نسبت به خرید ویلاهای لوکس اقدام کنند.

ازمیر، شهر مناسبی برای اخذ شهروندی و اقامت ترکیه

اینکه شما بخواهید با خرید ملک در ازمیر یا سایر شهرهای ترکیه اقامت یا تابعیت این کشور را دریافت کنید محدود به شهر خاصی از ترکیه نیست. با خرید ملک در هریک از شهرهای ترکیه، شما میتوانید اقامت این کشور را دریافت کنید. همچنین برای دریافت تابعیت این کشور نیز میتوانید با خرید ملکی به ارزش 250 هزار دلار آمریکا تابعیت این کشور را اخذ نمائید.

ازمیر ترکیه
استان ازمیر در کشور ترکیه

با توجه به شواهد و بررسی های انجام شده، ازمیر شهر مناسبی برای سرمایه گذاری است. دلایل متعددی وجود دارد که در بالا به برخی از آنها اشاره کردیم. اینکه هدف شما از خرید ملک در ترکیه چیست میتواند برای هر خریدار متفاوت باشد. به طور کلی با توجه به بررسی های انجام شده، ازمیر شهر مناسبی برای سرمایه گذاری و خرید ملک در ترکیه میباشد.

بهترین زمان برای خرید ملک در ازمیر

زمان مناسب برای خرید ملک در شهر های ترکیه تفاوتی با یکدیگر ندارد. حتی میتوان گفت که زمان مناسب برای خرید ملک در ترکیه با زمان مناسب برای خرید ملک در ایران نیز تفاوت چندانی ندارد. اما به طور کلی زمان مناسب برای خرید ملک در شهر های ترکیه فصل پاییز و زمستان است. ترکیه، فصل بهار و تابستان با ازدحام جمعیت، شلوغی و حجم انبوهی از مسافران و گردشگران روبه رو میشود. شاید این اصلی ترین دلیلی است که این دو فصل، زمان مناسبی برای خرید ملک و سرمایه گذاری در ترکیه نیست.

آپارتمان ازمیر
آپارتمان های 50 متری در ازمیر ترکیه(روی تصویر کلیک کنید)

حضور گردشگران و مسافران موجب افزایش قیمت ها و کاهش کیفیت خدمات در سطح کشور میگردد. در قرار های معاملاتی که در 6 ماهه اول سال توسط کارشناسان وبسایت سحر حاتم نژاد منعقد گردیده است، امکان کاهش قیمت ملک و اخذ تخفیف از مالک تقریبا وجود نداشته است. در کشور ترکیه قوانین حاکم بر بخش مسکن به گونه ای است که مالکان فقط در زمان تحویل سال میلادی(کریسمس) مجاز به افزایش قیمت 10 تا15 درصدی قیمت املاک خود هستند.

واجدین شرایط خرید ملک در ازمیر

هرکسی میتواند در ازمیر ملک خریداری نماید و محدودیت خاصی برای خرید ملک در این شهر وجود ندارد. البته براساس قوانین جدید کشور ترکیه، اتباع برخی از کشور ها حق خرید ملک در ترکیه را ندارند. این موضوع برای ایرانیان صدق نمیکند و اتباع ایرانی بدون هیچ محدودیتی میتواند نسبت به سرمایه گذاری در کشور ترکیه اقدام نمایند.

سرمایه گذاری در کدام شهر ترکیه بهتر است؟

سرمایه گذاری در ازمیر به مراتب بهتر از سایر شهر های ترکیه است. البته این موضوع به نظر خریداران گرامی نیز وابسته است. اینکه هدف خریدار از خرید ملک در ترکیه چیست میتواند دلیلی برای انتخاب هر یک از شهر های ترکیه برای سرمایه گذاری باشد. همانطور که در بالا ذکر کردیم ازمیر یکی از شهر های خوش آب و هوا، با امنیت بالا و مناسب برای زندگی و سرمایه گذاری در ترکیه است که در چند سال اخیر مقصد اتباع بسیاری از کشور های اروپایی از جمله انگلیس، آلمان، یونان و … شده است.

ازمیر همچنین دارای صنعت نساجی فوق العاده و دانشگاه های معتبری میباشد که میتواند برای تحصیل نیز انتخاب بسیار مناسبی باشد. اگر قصد خرید ملک در استانبول را دارید باید بدانید که استانبول شهر 72 ملت است. بخش اعظمی از خریدارن ملک در شهر استانبول را اتباع کشورهای عربی تشکیل میدهند که این موضوع میتواند در انتخاب شهر سرمایه گذاری به ویژه برای ایرانیان یک چالش محسوب شود.

بررسی سند ملک در ازمیر

خرید ملک در ازمیر مسئله پیچیده ای نیست. زیرا قوانین حاکم بر بخش مسکن و املاک در کشور ترکیه به گونه ای وضع شده است که مالکان و دلالان این بخش توانایی کلاهبرداری و سوء استفاده از خریداران را ندارند. فرآیند خرید ملک کاملا شفاف بوده و خریداران گرامی زمانی که سند ملک به طور کامل به نام آنها انتقال یافت موظف به پرداخت هزینه ملک میباشند. معمولا برای خرید ملک توسط اتباع خارجی، در هر اداره ای که فرآیند انتقال سند انجام میگردد، یک مترجم به خریدار معرفی میشود تا کلیه اسناد و مدارک را به زبان فارسی ترجمه نماید.

از سوی دیگر اکثر ملک هایی که از سمت وبسایت سحر حاتم نژاد به خریداران گرامی معرفی میشوند واحد های نوسازی هستند که قبلا توسط اشخاص دیگری خریداری شده و فاقد مشکل هستند و کلیه استعلامات و فرآیند نقل و انتقال سند قبلا انجام شده و فاقد هیچ گونه مشکلی میباشند بنابراین هیچ نگرانی در خصوص سند ملک وجود ندارد. یکی از اقدامات ارزشمند دولت ترکیه در خصوص پیشگیری از خسارات احتمالی به خریداران و سرمایه گذاران در ترکیه اینست که قبل از انتقال سند و پرداخت هزینه به مالک، استعلامات سند از سوی مراجع مربوطه انجام میگردد و در صورتی که سند و مدارک ملک مورد نظر دارای مشکلی باشد به خریدار اطلاع داده میشود.

سواحل ازمیر
سواحل زیبای ازمیر در کشور ترکیه
قیمت املاک در شهر های مختلف ترکیه

اگر توضیحات بالا را با دقت مطالعه کرده باشید متوجه این موضوع شده اید که قیمت ملک در ازمیر به مراتب پایین تر از شهر های بزرگی همچون استانبول است. این مسئله تقریبا برای همه مردم روشن است که قیمت املاک در شهر های بزرگ بیشتر از شهر های کوچک است و این موضوع بر کسی پوشیده نیست. اگر سرمایه شما محدود است پیشنهاد ما خرید ملک در ازمیر است. زیرا در ازمیر هزینه های زندگی و قیمت املاک پایین تراست. از طرف دیگر ازمیر شهر فوق العاده ای برای زندگی و سرمایه گذاریست. چرا که دلایل متعددی وجود دارد که این شهر را به یک مقصد سرمایه گذاری بدل کرده است.

توصیه های خرید ملک در ازمیر ترکیه

گول تبلیغات کاذب را نخورید. متاسفانه برخی از مجموعه های حقیقی و حقوقی که در زمینه خرید ملک در ترکیه فعالیت میکنند، با تبلیغات کاذب و وعده های پوچ، موجب تخریب اعتماد خریداران ملک در ترکیه میشوند. این افراد با ارائه وعده های پوچ از جمله رزرو هتل، تامین هزینه های هتل و رستوران، بلیط پرواز رفت و برگشت رایگان، عدم دریافت کمیسیون و… سعی در سوء استفاده از خریداران ملک دارند. قبل از اینکه هزینه ای پرداخت کنید یا تصمیمی اتخاذ نمائید، حتما اصالت مشاور خود را بررسی کنید. قطعا تبلیغات میتواند روی ذهن شما تاثیر گذار باشد و شما را در تصمیم گیری گمراه و یا متضرر کند. پس گول تبلیغات کاذب را نخورید.

اخذ اقامت ترکیه با تحصیل در دانشگاه

اخذ اقامت ترکیه از طریق تحصیل در دانشگاه، یکی از روش هایی است که ایرانیان را برای سفر به ترکیه ترغیب میکند. ممکن است افرادی با هدف اخذ اقامت به ترکیه سفر کنند و تحصیل را بهانه کنند. اگر هدف شما واقعا تحصیل در دانشگاه های ترکیه است باید بدانید که مدارک دانشگاه های ترکیه و ازمیر بسیار معتبر هستند. اگر یک ایرانی موفق به دریافت مدرک لیسانس از دانشگاه های ترکیه شود به راحتی میتواند بورسیه دانشگاه های معتبر اروپا، کانادا و آلمان را نیز دریافت نماید. ایران در تایید مدارک تحصیلات پزشکی، بسیار سخت گیرانه عمل میکند. ولی مدرک تحصیل دانشگاه اِگه که یکی از دانشگاه های معتبر ترکیه است مورد تایید مراجع ذیصلاح در ایران میباشد. پس اگر هدف شما از اخذ اقامت ترکیه تحصیل باشد، انتخاب درستی داشته اید.

شرایط پذیرش در دانشگاه های ترکیه

دانشگاه‌های ترکیه به دو دسته دولتی و خصوصی تقسیم میشوند. برای ورود به دانشگاه دولتی ترکیه شما میبایست در یک آزمون که ویژه اتباع خارجی است شرکت کنید. این آزمون که همانند کنکور ایران میباشد در کشور ترکیه با نام یوس (Yos) شناخته میشود. به عبارتی اگر شما متقاضی تحصیل در دانشگاه های ترکیه هستید باید در آزمون یوس شرکت کنید. این آزمون برای شهروندان ترکیه همان کنکور در ایران است. آزمون یوس آزمونی است که هر ساله برگذار میگردد و کلاس های آن هم در ایران و هم در ترکیه برگذار میگردد و شامل 4 درس ریاضی، هندسه، هوش و زبان ترکی میباشد. نمره پذیرش شما در این آزمون با توجه به رشته مورد نظر شما متفاوت است ولی حداقل نمره پذیرش در این آزمون 80 میباشد که میبایست این نمره را دریافت نمائید تا بتوانید وارد دانشگاه های ترکیه شوید. دانشگاه های خصوصی هم نیاز به پذیرش در آزمون خاصی نیست و شما با پرداخت شهریه میتوانید در هر رشته ای که بخواهید به تحصیل بپردازید.


شاید مطالب زیر برای شما مفید باشد : 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up

Compare Listings

عنوان قیمت وضعیت نوع منطقه هدف اتاق های خواب حمام و سرویس بهداشتی