معرفی منطقه Bakırköy استانبول

معرفی منطقه Bakırköy استانبول | منطقه باکرکوی در قسمت اروپایی استانبول ترکیه قرار دارد. جمعیت ساکن در محله باکرکوی ، جزو مردم با شرایط اقتصادی متوسط و رو به بالا در ترکیه بشمار می آیند . باکرکوی در مسیر یک بزرگراه قرار دارد و یک بیمارستان بزرگ و مراکز خرید متعدی از جمله مرکز خرید کاپاسیتی در آنجا بنا شده است . منطقه باکرکوی استانبول از محله های معروف استانبول در کنار دریای مرمره است و منازل ساحلی با منظره دریا در آنجا براحتی قابل اجاره است . فاصله محله باکرکوی تا فرودگاه آتاتورک با تاکسی تنها ۱۰دقیقه است بنابراین یکی از مناطق مناسب برای اقامت گردشگران تور استانبول محسوب میشود .

محله باکرکوی استانبول یکی از محله های قدیمی شهر است البته این منطقه کاملا نو نوار شده است . سالهاست باکرکوی بخاطر مناظر زیبایش محلی برای سکونت اعیان بوده است . باکرکوی یک منطقه مهم تجاری است . مراکز خدید ، سینما ، بارها و کافه زیادی در این محله وجود دارد . دسترسی به باکرکوی بسیار راحت است . اتوبوس ها و کشتی های مسافری تندرو براحتی شما را به منطقه بی اوغلو (تکسیم) و قسمت آسیایی استانبول میرساند.

 

برای رفتن از کادیکوی به میدان تکسیم بوسیله اتوبوس ۴۵دقیقه ، با مینی بوس که قیمت آن برای هر نفر ۴لیر (تقریبا ۵٫۲دلار) میباشد ۲۰دقیقه و توسط تاکسی که حداکتر ۴نفر میتوانند از آن استفاده کنند ۱۵دقیقه و کرایه آن حدودا” ۲۰لیر (تقریبا ۱۳دلار) ، در راه خواهید بود . از کادیکوی تامرکز خرید نیسان تاشی استانبول با اتوبوس ۱ساعت زمان می برد .

منطقه باکرکوی استانبول دارای فروشگاه های فانتزی و رستوران ها فانتزی ست . بسیاری از مردم محبوب و معروف ترکیه برای صرف غذا به رستوران های باکرکوی میروند . از هتل های منطقه باکرکوی استانبول میتوان به هتل تایتانیک و شرایتون اشاره کرد . منطقه باکرکوی استانبول منطقه ای است که نرخ اجناس بسیار مناسب است چون این منطقه خرید ترک ها میباشد.

در این منطقه توریست ها هم خرید میکنند اما به نسبت تعداد جمعیت ترک بیشتر می باشد و بنابراین قیمت ها مناسب میباشد و به همین دلیل یکی از قدیدمی ترین مراکز خرید استانبول به نام مرکز خرید کاروسل در این محله قرار دارد.

 

مشاوره رایگان دریافت نمائید!

برای دریافت مشاوره میتوانید از طریق واتساپ شماره تلفن های 905446760557+ یا 09129285880 درخواست خود را مطرح نموده و منتظر دریافت پاسخ از کارشناسان دلتا لند باشید. کارشناسان وبسایت سحر حاتم نژاد از صفر تا صد خرید ملک، اخذ اقامت کار و تحصیل و همچنین دریافت حق شهروندی و پاسپورت ترکیه در کنار شما هستند. با هدف تسهیل دسترسی شما عزیزان به تصاویر برخی از آپارتمان های استان ازمیر، تعدادی از این تصاویر را در ذیل لیست نموده ایم. امید واریم که مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. زندگی در ازمیر، قیمت آپارتمان در ازمیر 2018، بهترین منطقه مسکونی ازمیر، خرید ملک تجاری در ازمیر، قیمت آپارتمان در ازمیر 2020، تریاندا ، منطقه چیلی ازمیر، زندگی در ازمیر، قیمت خانه در ازمیر به پول ایران، خرید خانه در ازمیر، قیمت خانه ارزان در ترکیه، قیمت خانه ارزان در ترابزون، خرید خانه در ببک استانبول، اقامت ترکیه با خرید خانه، خرید خانه در اسکی شهیر ترکیه، بهترین منطقه استانبول برای خرید خانه، خرید ویلا در چشمه ازمیر، خرید ملک ارزان در ازمیر، خرید اقساطی خانه در ازمیر، خرید آپارتمان دست دوم در ازمیر، ویلای ارزان در ترکیه، گوزل باغچه ازمیر، هوم او ترکیه، قیمت خانه در آنکارا، قیمت آپارتمان در ازمیر 2019، قیمت خرید خانه در وان ترکیه، خرید آپارتمان در بشیکتاش استانبول، مناطق ازمیر، منطقه منمن ازمیر، منطقه بایراکلی ازمیر، منطقه کارشیاکا در ازمیر، محله بوجا ازمیر، اقامت ازمیر، اقتصاد ازمیر ترکیه، منطقه آزاد ازمیر،  بهترین منطقه ازمیر برای خرید ، خرید اپارتمان قسطی در ترکیه، تجربه زندگی در ازمیر، بهترین محله ازمیر برای زندگی، کار در ازمیر ترکیه، معرفی شهر ازمیر، خرید رستوران در ازمیر، مهد کودک در ازمیر، دیسکو ازمیر ترکیه، خرید خانه در استانبول، اقامت در ازمیر، کار در ازمیر، ازمیر یا استانبول، برج ساعت ازمیر، هزینه سفر به ازمیر ترکیه، جاهای دیدنی ازمیر، رویدادهای آینده ازمیر، خرید ملک در ازمیر و اقامت، تریاندا ازمیر 

 

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up

Compare Listings

عنوان قیمت وضعیت نوع منطقه هدف اتاق های خواب حمام و سرویس بهداشتی